sobota, 16 września 2017

She Loves The Sun

Witam wszystkich wielbicieli lalek i nie tylko ;P!

Biję się po łapkach i srogo żałuję mojej nieobecności ale mam milion powodów do usprawiedliwienia się ;) Nie będę ich wymieniał bo by czasu nie starczyło ale największym problemem był brak internetu i prądu... 
Teraz mieszkam w Danii i trochę tu posiedzę. W związku z tym mam mnóstwo okazji żeby robić zdjęcia moim plastikowym koleżankom ;P Żeby nie zanudzać Was moimi rozterkami związanymi z przeprowadzką lepiej pokazać nowe foty! Masa nowych zdjęć leży zgrana w moim folderze i tylko czeka aż umieszczę je w sieci.
Dzisiaj Barbie wraz z koleżanką w sesji na plaży.... 
Zapraszam do oglądania i komentowania!
Love Forever
Wasz Charlie :*  














11 komentarzy:

  1. Zdjęcia super jak zawsze, 2 i 3 to moje faworyty... :)
    Nie wiem czy to było zamierzone ale te Barbie wyglądają jak sztuczna, przerobiona lala i naturalna dziewczyna. Jak dla mnie efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)! Celowo wybrałem te dwie lalki. Dla kontrastu. Oczywiście wiadomo która jest wielbicielką wylegiwania się na słońcu;-P Mimo tych różnic zapewniam,że obie panny bardzo się lubią;)!
      Pozdrawiam ciepło!
      Charlie

      Usuń
  2. czerwonoustej nowe włosy smakowicie
    podkreślają urodę - a ten Jej kostium
    rozkwiecony - och, aż Jej zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) Wszywałem te włosy całe wieki ale sie opłaciło :)
      A kostium ma nawet pasującą narzutkę z kapturem w ten sam wzór... :D Tylko gdzieś się zapodział w odmętach i kartonach.

      Usuń
    2. narzutka z kapturem?
      tym bardziej - zazdrość
      do sześcianu :DDD

      Usuń
  3. Widziałam już wcześniej na Facebooku i szczęka mi opadła. Teraz widząc te zdjęcia ponownie, nadal nie mogę wyjść z podziwu, absolutnie rewelacyjne! Stroje, plenery, ujęcia, pozy, wszystko bezbłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ nam letnie, cudne fotki zaserwowałeś... Aż płakać się chce nad słońcem i wakacjami... Ech... Żal lata, żal... A Twoje panny jak zwykle niczym zawodowe modelki. Fotka z rozbłyskiem na okularach laluszy - majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZięki:D Lato mineło ale zostały zdjęcia które mam nadzieję przypomną nam chwile w słońcu i te plaże...
      Pozdrawiam ciepło
      Charlie:*

      Usuń