sobota, 6 maja 2017

Barbie in Aabenraa


Witajcie Kochani!

Nowa porcja zdjęć specjalnie dla Was:)
Ostatnimi czasy tak urzekły mnie nowe fashionistas i ich ruchome ciałka, że nie mogę przestać ich kolekcjonować! No i wreszcie mają bardziej naturalne twarze i nie wyglądają jak wymalowane prostytutki;P. Pomijając fakt, że masowa produkcja osiągnęła apogeum i wybrać tą jedyną z półki sklepowej czasem graniczy z cudem. Ci którzy zbierają lalki wiedzą o co mi chodzi... Jak nie zez to jedno oko większe od drugiego, no i łyse placki na głowie no bo w pudełku i tak nie widać. 
Pomijając moje wewnętrzne rozterki zbieracza lalek przedstawiam sesję zdjęciową moich Barbie podczas pobytu w Danii. Spędziłem tam dwa tygodnie ale już niedługo wybieram się na dłużej;)
Pakowałem się w takim pośpiechu, że zabrałem masę niepasujących do siebie ubranek.
Na szczęście wziąłem igłę z nitką i tak powstała biała bluzka na długi rękaw i bluza z kapturem. A to wszystko z mojego starego t-shirtu;)
Pogoda w Aabenraa była kapryśna więc jak tylko wychodziło słońce brałem aparat i lalki.

Zapraszam do oglądania i komentowania.
Wasz Charlie :-*





















26 komentarzy:

  1. uczta dla oczu - wytchnienie dla serca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już sesję na Facebooku, rewelacyjna :) Piękne zdjęcia, idealnie oddają klimat wczesnej i jeszcze dość chłodnej wiosny. Lalki chociaż z serii playline wypadają u Ciebie niezwykle ciekawie, świetnie ubrane, naturalnie pozują, efekty godne podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Od kiedy mattel zaczął eksperymentować z twarzami jest z czego wybierać;)

      Usuń
  3. Doskonałe! Chłonę każdy fragment fotografii: ubranka, fryzury, miejsce, tło... Dziewczyny jak żywe! Piękne!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne fotki! Wszystko jest doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą doskonałością to przesada ale dzięki za miłe słowa.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  5. Jak zawsze świetna robota! Bardzo realistyczne :)
    Ja chyba mam jakieś skrzywienie, bo obecne Barbie nie podobają mi się tak bardzo jak tamte wymalowane prostytutki haha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:D
      Każdy ma swoją ulubioną erę Barbie. Ja zawsze wolałem bardziej naturalny look w lalkach ale oczywiście były wyjątki. Każda Barbie jest piękna ;P

      Usuń
  6. Cudo, jak każda twoja sesja. Mówiłem już, że cię nie znoszę? Za talent! A żeby ci wszystkie obiektywy w aparatach popękały... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcin, to są groźby... karalne. 100 klapsów xD

      Usuń
    2. A ja Cię Marcinie uwielbiam :D! Szkoda, że nie widzisz mojego aparatu... niedługo na taśmę zacznę go kleić ;P Sprzęt nie jest aż tak ważny. Chodzi głównie o światło i kadr. W przypadku lalek niestety trzeba się położyć na ziemi i klęknąć;P
      Buziaki:*

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia (jak zwykle zresztą), z klimatem. Prezentowane lalki też super. Blondynka ma fantastyczne włosy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetne umiejętności, cudny dryg do fotografowania. Jestem zachwycona, jak zwykle zresztą :-) Pannie blondynie wszywałeś na nowo włoski? Ma takie dłuuugie... PS - fajna fryzurka u blondyneczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za mile słowa:) Blondynka miała wszywane włosy na nowo. Trochę mi to zajęło ale efekt końcowy myślę, że wyszedł super:)

      Usuń
  9. Zdjęcia cudne ^^. Też kiedyś byłam w Danii, ale to było dawno temu :). Wtedy jeszcze lalki mnie tak bardzo nie interesowały ;).
    Uwielbiam zdjęcia lalek z podróży.
    Na pewno będę tutaj częściej zaglądała ^^.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :).
    http://poprostuwiky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie. Na pewno odwiedzę.

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę i również dziękuję :).

      Usuń
  10. <3 Umieram tu... też marzę o przerzuceniu czekoladki na mTm... A ta Barbiocha, walnąleś jej reroot? Cudowan jest... wgl wszytsko jak zwykle idealne... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dollby:) Ja też od kiedy zobaczyłem zdjęcia promocyjne pomyślalem, że będzie super jak tylko przełożę jej głowę na ciałko mTm. Co do blondynki to prawda, wszywałem od nowa jej włosy bo poprzednie były suche i tłuste od kleju.
      Pozdrawiam
      Buziaki:*

      Usuń
  11. Piękne plenery i fajne dziewczyny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem. Co za lalki. Co za fryzury i co za zdjecia. Najlepsze jakie u nas w PL widzialem. Te warkoczyki to szok.

    OdpowiedzUsuń
  13. 31 year old Executive Secretary Teador O'Collopy, hailing from Trout Lake enjoys watching movies like "Spiders, Part 2: The Diamond Ship, The (Die Spinnen, 2. Teil - Das Brillantenschiff)" and Jigsaw puzzles. Took a trip to Belovezhskaya Pushcha / Bialowieza Forest and drives a Chevrolet Corvette L88. widok

    OdpowiedzUsuń