środa, 15 października 2014

The Four Elements

Witajcie Kochani!

Cztery żywioły to pomysł wykorzystywany już wielokrotnie. Tym razem pierwsze skrzypce grają Barbie. Jak wypadły oceńcie sami. Pewne jest to, że jak zawsze były bardzo cierpliwymi modelkami. Zniosły wszystkie drastyczne metody podczas stylizacji (nawet wybijanie szpilek w głowę...dobrze, że puste w środku ;-P ). 

Miłych wrażeń i zapraszam do oglądania:)
Zapraszam również do oglądania i odwiedzania mojego fanpag'a na facebooku

Buziaki
Wasz Charlie!






KULISY:








16 komentarzy:

  1. Niesamowite zdjęcia! Masz nieziemską wyobraźnię artystyczną, której bardzo Ci zazdroszczę! Najbardziej podoba mi się "ziemia". Jak zawsze nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lulu! Już nie przesadzajmy z tą niesamowitą wyobraźnią. Każdy z nas ją ma tylko trzeba poszperać:) Ja nie mam swojego ulubionego zdjęcia. Jako "stwórca" kocham wszystkie moje dzieci ;)

      Usuń
  2. o raaaaaaaaaany! padłam z wrażenia! cudownie to zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam małe "przeliterowanie"- Cudownie zrobiłeś!

      Usuń
  3. fantasy barbiasy - świetne byłyby jako projekt okładki płyty, książki, parawan, ale i element przykuwający uwagę np. na lnianej torbie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, Charli! sesja jest obłędna :D Niesamowicie wykorzystałeś tak "banalną" ozdóbkę do kartek, papieru! Każdy z tych elementów idealnie wpasowuje się w Twój pomysł na stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu już widoczna jest nieodzowna magia PS! Ale wyszło zjawiskowo! <3 Każda jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oczywiście Ps jest moim nieodłącznym przyjacielem przy każdej sesji. Są to godziny pracy i setki warstw aby wszystko ze sobą połączyć. Mimo to najlepszym momentem są wspaniałe komentarze które dają siłę napędową do dalszej pracy:)

      Usuń
  6. Jak na to patrzę to mam ochotę usunąć swojego marnego bloga.... Do pięt Ci nie dorastam. To wspaniałe zdjęcia. Jak zawsze zresztą! :D Coś niesamowitego, jak w prosty sposób jesteś w stanie stworzyć takie barwne, piękne i ciekawe stylizacje lalek.Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Nie możesz myśleć o swoim blogu w ten sposób. Każdy bloger ma swój styl. Ja nie potrafię barwnie pisać i dlatego skupiam się na zdjęciach. A Twoja sesja z Shakirą wyszła super:)!

      Usuń
  7. Super! Jakiego edytora do zdjęć używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Four Elements była kiedyś jedną z moich ulubionych gier komputerowych ;-)

    Zdjęcia są piękne! Gratuluję Ci takiego zapału, żeby do jednej sesji robić tyle przygotowań. Jestem naprawdę pod wrażeniem. Cudne lalki dobrałeś :-)

    OdpowiedzUsuń