środa, 22 listopada 2017

Cool Team


Hej Kochani!

Dzisiaj mam dla Was porcję nowych fot z moimi super lalkami! Zdjęcia były robione około miesiąca w Viborgu i Aabenraa. Powstało ich sporo ale potem przychodzi pora na selekcję. Zawsze na tym etapie mam wyrzuty sumienia ale muszę być bezlitosny. Tutaj zawsze jest kłótnia między mną a nimi... Te plastiki potrafią czasem dopiec. Są momenty kiedy pojawiają się groźby ;-) Gdybyście słyszeli to co one mówią to... oznaczałoby, że macie świra jak ja;) hahahaha!

Zapraszam do oglądania i komentowania! 
Jak zawsze ściskam i całuję Wszystkich!
Charlie :-*






















10 komentarzy:

  1. Fantastyczne wakacyjne zdjęcia, piękna pogoda, panny wyluzowane, sielanka!:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Co do tej pogody to prawda jest taka, że było strasznie zimno. Na szczęście plastik nie odczuwa temperatury ;P

      Usuń
  2. piękna wysportowana sesja :) INKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna sesja. Uwielbiam oglądać Twoje fotografie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzieki! Mega się cieszę, że Ci się podobają moje zdjęcia. Mam nadzieję, że następne też będą dobre;)
      Ściskam mocno,
      Charlie

      Usuń
  4. Twoje lalki są bardzo aktywne! :D.
    Pierwsze zdjęcie powaliło mnie na kolana i wstać nie pozwoliło :P.
    Jak zwykle jestem zachwycona :D.
    Pozdrawiam ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. To zdjęcie powstawało dość długo. Metoda prób i błędów ale w końcu się udało ;)
      Pozdrawiam
      Charlie

      Usuń
  5. Rewelacyjne stylizacje, ze zwykłych lalek playline zrobiłeś dzieła sztuki, których można pozazdrościć :) Brawo za niesamowite zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń