wtorek, 2 kwietnia 2013

Metamorfoza

      W dzisiejszym poście prezentuję mimi sesję z udziałem jednej z moich lalek. W związku z nasilającymi opadami śniegu pewnie minie jeszcze trochę czasu zanim wyjdę w plener. Aby przypomnieć o sobie postanowiłem wystylizować moją Barbie na każdy dzień tygodnia. Wystarczy drobna zmiana tła, fryzury i akcesoriów aby ta sama lalka zmieniła się nie do poznania. 

Życzę miłego oglądania;) i zapraszam na mojego fanpage'a na facebooku

In today's post I present you this little session starring one of my dolls. Because of consistent snowing, it will be a couple of time til I go outside. To help you not to forget me I stylized my Barbie for every day of the week. You just need a small background change, hair and accesories to make this doll change considerably.

I wish you a good time watching:) And I invite you to my facebook page.








5 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje! Nie wiem co robisz na co dzień ale myślę, że mógłbyś się zająć tym całkiem na poważnie ^^ Super new look strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają stylizacje szczególnie 6 i 7 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa ostatnie zdjęcia i stylizacje podobają mi się najbardziej! :)
    Zaskakujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stylizacje! Ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Strasznie podoba mi się szósta stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń