sobota, 20 kwietnia 2013

Grace Kelly


Grace Kelly, księżna Monako  – amerykańska aktorka, zdobywczyni Oskara za rolę w filmie „Dziewczyna z prowincji”. Mattel wypuściło cztery wersje tej lalki.  Ja w swojej kolekcji posiadam Grace z 2012 roku wystylizowaną na bohaterkę filmu „Okno na podwórze”.
Zależało mi na pokazaniu tej lalki w bardzo dostojnym i stonowanym stylu jak przystało na księzną.
Lalka przeszła lekką stylizację fryzury bo w pudełku nie prezentowała się najlepiej;)
Mam nadzieję, że efekty mojej pracy spodobają się wamJ
Życzę miłego oglądania i zapraszam na mojego funpag'a na facebooku.

Grace Kelly, The Princess of Monaco - american actress, Academy award winner for "The Country Girl". Mattel produced four versions of this doll. In my collection there is Grace from 2012, stylized to character from the movie "Rear Window"
I wanted to show you this doll in a very noble and toned style, as a princess should be.
The doll's hair has been delicately stylized, because it was not as good when in the box;)
I hope you will like the effects of my work
.
I wish you a good time watching:) And I invite you to my facebook page











3 komentarze:

  1. Hello from Spain: fabulous and very elegant. She is a true princess. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Grace olśniewa! w wersji czarnobiałej zatyka wręcz!

    OdpowiedzUsuń