środa, 22 listopada 2017

Zmiany...


Cześć Misiaki!
Przyszedł czas na zmiany! 
Postanowiłem odświeżyć logo World of Barbie nad którym pracowałem od dłuższego czasu.
Projektów powstało dużo ale wreszcie jestem zadowolony z tego co zrobiłem. 
Mam nadzieję, że Wam się również spodoba. 
To nie koniec nowości...;) 
Od teraz możecie obserwować mojej lalki  na takich platformach społecznościowych jak...
 Na razie dopiero raczkuję na instagramie i flickrze ale od czegoś trzeba zacząć ;D

Już jutro nowa sesja, która mam nadzieję osłodzi Wam moją nieobecność :) 
Całuję i ściskam Wszystkich bardzo mocno!
Wasz Charlie :*

2 komentarze:

  1. Wrzuć na Flickera starsze sesje, bo były to piękne zdjęcia, warto, bo wiele osób na pewno nacieszy oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że wrzucę:) Wszystko będzie drogi Marcinie:*

      Usuń