wtorek, 14 marca 2017

SEVEN

Witajcie Kochani!

Dzisiaj w roli głównej Cher jako grzesznica! Kiedy zastanawiałem się którą lalkę wybrać do nowego projektu nie miałem wątpliwości, że to będzie ona! 
Pomysł prosty i wielokrotnie wykorzystywany. Ja oczywiście przekładam wszystko na świat plastiku...;) Siedem grzechów głównych to było wyzwanie dla mnie. Kiedy się za to zabrałem pomyślałem, że to łatwizna ale kiedy przyszło do robienia zdjęć zacząłem się głowić. Największą trudność miałem z pokazaniem emocji w kawałku tworzywa sztucznego;P
Na szczęście Cher jest bardzo fotogeniczna i cała gromada lalek dzielnie znosiła tę trudną sytuację.
Cher jako gwiazda ciągle narzekała i robiła fochy. Każdy jej usługiwał i czuło się napiętą atmosferę...
Nikt nie ucierpiał ale było blisko o kilka pozwów o mobbing. Cher ma dobrych prawników więc jak mogę się jedynie domyślać załatwiła wszystko przekupstwem i szantażem. 
Chyba sami rozumienie dlaczego padł wybór właśnie na nią ;P

A  Wy jakie macie grzechy na sumieniu? 

 Zapraszam do oglądania:*

Buziaki!
Wasz Charlie!

 Pycha / Pride


 Chciwość / Greed


 Nieczystość / Lust


 Zazdrość / Envy


 Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu / Gluttony


 Gniew / Anger


Lenistwo / Sloth









12 komentarzy:

  1. Hah , najbardziej podoba mi się "lenistwo" ale i "chciwość" pięknie ujęta. Kto by pomyślał że Cher ma takie oblicza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło genialnie, jak zawsze z resztą c: Cher ze swoim permanentnym "bitch face" idealnie nadaję się na grzeszną modelkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. K O C H A M Twoje sesje!
    Są ucztą dla oka, wyjątkowe, przemyślane, perfekcyjne, pomysłowe, dopracowane w najdrobniejszym szczególiku.
    Oglądam je z takim dreszczykiem emocji jak edytoriale we włoskim Vogue <3
    Bardzo cieszy też mnie to, że kulisy u Ciebie wyglądają tak samo jak u mnie - artystyczny nieład króluje - ale zawsze sobie powtarzam, że tak mają po prostu geniusze ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej mogłabym wiele wybaczyć...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś geniuszem i moim idolem!:DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Oddać emocje i dynamikę w zdjęciach lalek to wielka sztuka. Szalenie podobają mi się Twoje prace. I nikt inny tak jak Cher nie wpasowuje się w motyw przewodni sesji, doskonały wybór modelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hura! Nowy post! Genialna sesja! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna nowa sesja zdjęciowa. A Cher idealnie się wpisuje w tę stylistykę.
    Patrzę, podziwiam i czekam na następne.
    Pzodrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita sesja zdjęciowa! Idealnie oddałeś temat 7 grzechów głównych i skutecznie udało Ci się pokazać emocje w kawałku tworzywa sztucznego :) Chylę czoła i pozostaje mi tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna aktorka o twarzy pokerzystej...

    p.s. Anger obcinajacy wlosy z wyrachowaniem robi na mnei wieksze wrazenei niez latajace talerze. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia po prostu powaliły mnie na ziemię! Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń