wtorek, 30 lipca 2019

Welcome to Iceland

Witajcie Kochani! 

Tak, wiem! 70 zdjęć to dużo i naprawdę się starałem tego uniknąć. Wiem co to znaczy oglądać czyjeś zdjęcia z wakacji zwłaszcza jeśli jest ich dużo. Mogę tylko prosić was o cierpliwość. 
Zacznę od tego, że Islandia jest wspaniała i bardzo chciałem Wam ją pokazać. Praktycznie każdy dzień moich wakacji jest na zdjęciu. Oczywiście są na nich lalki bo bez nich świat byłby taki zwyczajny ;-).
W trakcie podróży po Islandii poznałem wielu wspaniałych ludzi, którzy bardzo pozytywnie reagowali na to co robię. Jest to niesamowite jak 30cm lalka potrafi łączyć ludzi...

Kochani! Zapraszam Was na wycieczkę po Islandii.
Mam nadzieję, że sie Wam będzie podobało.
Wasz Charlie :-)

               ..........................................................................................

Hello everyone!

Yes I know! 70 photos are a lot and I really tried to avoid it. I know what it means to see other people pictures from holidays, especially if there are a lot of them. I can only ask you patience. I will start with the fact that Iceland is great and I really wanted to show it to you. Virtually every day of my holidays is in the picture. Of course, there are dolls on them because without them the world would be so ordinary ;-).
During my travels around Iceland, I met many great people who responded very positively to what I was doing. It is amazing how 30cm doll can connect people.

I invite you to a tour of Iceland.
I hope you will like it.
Charlie ;-)








































































8 komentarzy:

  1. Oglądalam już na fejsiku :-) jak zwykle cudowna sesja i piekne pejzaże :-) Warkocze Blondi mnie zachwyciły :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! 70 ich było? Niemożliwe! Takie piękne fotki można oglądać setkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieprawdopodobnie piękne zdjęcia! Takich cudnych ujęć nigdy nie jest za dużo i nie ma szans, by się znudziły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia, oglądanie tak fantastycznych sesji zdjęciowych to sama przyjemność :) Dobrze, że zabrałeś dla swoich lalek cieplejsze stroje, chyba musiało być tam zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 70 TAKICH zdjęć - mogłoby być i dwa razy tyle! Cudowny fotoreportaż. Obejrzałam z wielką przyjemnością w jednym miejscu (wcześniej podglądałam już na IG). Niesamowita wyprawa. A panny prezentują się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i prześliczne warkocze

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Mój syn kiedyś usłyszał, że na Islandii nie ma komarów. Od tej pory marzy aby tam zamieszkać.

    OdpowiedzUsuń