czwartek, 21 grudnia 2017

All I Want for Christmas Is Barbie!


Ho,Ho,Ho...!

Mimo, że ja sam nie jestem fanem świąt to postanowiłem zrobić typową świąteczną sesję.
Zawsze trochę omijałem ten temat i uciekałem od tematycznych zdjęć związanych z różnymi świętami. Może dlatego, że nigdy nie miałem na to czasu albo najzwyczajniej na świecie nie chciało mi się. Tym razem się zawziąłem i już 3 tygodnie temu zacząłem kleić domek z kartonowego
"piernika".  Efekty mojej pracy możecie oglądać na zdjęciach. Teraz mam barbiową szopkę w mieszkaniu i jest boska ;-P.

Korzystając z okazji życzę Wszystkim moim kochanym czytelnikom Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! Niech się spełnią Wasze wszystkie plany i marzenia! 

Całuję i ściskam Wszystkich
Wasz Charlie :*











9 komentarzy:

  1. Z A J E B I S T E! No co tu można powiedzieć, robisz najlepsze zdjęcia, jesteś kreatywny i wytrwały, podziw za to, bo nie każdemu by się chciało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle cudo! Jestem pod wrażeniem. :-) Prawdziwa atmosfera śnieżnych Świąt. Ukłon dla Pana :-) Ślicznie to zrobiłeś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Piernikowy domek jest cudny, a modelki prezentują się fantastycznie. Zdjęcia jak zawsze wspaniałe, patrzę i się zachwycam. :)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja- najbardziej podoba mi się oczywiście domek:) Ja w tym roku zbastowałam bo nie mam już weny do lalek.
    Fajnie że można twoje zdjęcia znaleźć na Insta - na pewno kiedyś wpadnę bo w zasadzie cały czas ostatnio spędzam tam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten domek z piernika 😀 Pomysł świetny i zdjęcia wyszły naprawdę ładnie. Czuć świąteczną atmosferę. Wesołych Świąt ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :) W Nowym Roku, życzę wiele pomysłów na lalkowe sesje i czasu na ich realizację!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już i komentowałam na Facebooku, ale muszę też tu napisać: Mega, absolutnie mega, przepięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń