piątek, 18 marca 2016

Barbie Style / Look No.7

Witajcie Kochani!

Zawsze w biegu? Barbie też tak ma;) 
Nie zmienia to faktu, że zawsze musi wyglądać fantastycznie! Na spotkanie biznesowe a potem prawdopodobnie randka z Kenem wybrała dzisiejszy zestaw. Czerń to klasyka ale wszystko zależy od dodatków.
Czarne leginsy, bluzka z baskinka i pasek podkreślający talię. Wysokie szpilki i lakierowana kopertówka to zawsze dodaje klasy. Złota bransoletka i okulary ze złotymi wstawkami do dodatkowy blask a jak wiemy błyskotki to coś co kocha każda dziewczyna:D na koniec żakiet w panterkę, która już od dłuższego czasu jest bardzo modna.

Buziaki
Charlie:*





9 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda! Bardzo mi się podoba ta stylizacja.:) Wszystko do siebie pasuje, super!:)
    Zazdroszczę Ci że masz tyle dodatków i ubranek hehe... Ja mam dwie pełne szuflady ubranek ale jakoś nie umiem wykorzystać połowy ubranek.:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ja też mam ten problem z dodatkami. Mam ich tyle, że czasami łapie za głowę. Niby mam dużo ale zanim dobiorę całość mijają wieki;) No ale czego się nie robi z pasji:p

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. takiej dziewczynie w wszystkim byłoby cudnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam! Kilka zdjęć, a jestem zachwycona każdą z pokazywanych dziś i wcześniej dziewczyn, perfekcyjną stylizacją i pomysłową scenografią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zawsze miło słyszeć pochwały:D
      Pozdrawiam ciepło:*
      Charlie

      Usuń
  5. Hola! Joyce está preciosa con este look. Me encantan las gafas y el brazalete. Un besote!
    Cześć! Joyce jest piękny ten wygląd. I love okulary i mankiet. Wielkiego buziaka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: Fabulous outfit. Great style. Nice photos. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne masz te ciuszki! Wzdycham do ekranu ;) I pomysły stylizacji też świetne! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń