niedziela, 14 lutego 2016

LIEBSTER AWARD


Dziękuję za nominację od Inki! To moja pierwsza więc jest mi bardzo milo:)

Poniżej znajdują się pytania jakie przygotowała Inka i moje odpowiedzi.
Powinienem nominować inne blogi i wymyślić pytania ale nie potrafię. Każdy z blogów jest wyjątkowy i w swoim rodzaju! Inka dała zadanie facetom a żaden z Nas nikogo nie nominował... ach Ci faceci ;) Cała nadzieja w Tomaszu.


 1.) jakich OSÓB  realnych i fikcyjnych
           (film, literatura, legendy okoliczne itp.)
lalki chciałbyś mieć?
Marzy mi się lalka Madonny ale Mattel wyraźnie zaznaczył, że nie pasuje do ich "grzecznego wizerunku". Mogliby zrobić dwupak Angelina i Brad w dwóch wersjach; casual & red carpet. 

2.) jakie masz ZWIERZĘTA -
jakie chcesz mieć -
jakich się boisz
Nie ma zwierząt i nie chcę mieć. Kiedyś chciałem kota ale po akcji jak kotka współlokatora pogryzła moją najdroższą silkostone postanowiłem nie mieć niczego co pogryzie moje lalki. W dzieciństwie miałem rybki,chomiki,psa,kota ale wszystkie zdechły.

3.) Twoje lalkowe MARZENIA
 Grace Kelly w wersji ze zdjęcia.

4.) ZAWÓD wyuczony -
wykonywany -
wymarzony
W papierach mam magister sztuki . Ukończyłem Uniwersytet Artystyczny na wydziale Grafiki projektowej. Moim wymarzonym zawodem byłaby praca w Mattel i projektowanie dla nich nowych Barbie:)

5.) JAK znajomi - rodzina - partnerzy -
zapatrują się na Twe lalkowanie
Przyjaciele już przywykli. W prezencie urodzinowym dostaję zawsze Barbie więc chyba tolerują moje szaleństwo;) Rodzina spoko, siostra uważa, że powinienem je wszystkie sprzedać ale i tak mnie kocha:D

6.) INNE  pasje poza lalkowaniem
Fotografia, malarstwo, rysunek, moda, uroda i przyroda:)

7.) Jak się zaczęło Twoje LALKOWANIE?
Chyba na studiach? Mam wrażenie, że zbieram je od zawsze. Jako dziecko pamiętam jak na kablówce leciały reklamy Barbie w niemieckiej telewizji. Byłem zafascynowany i zabiłbym wtedy za jedną z nich...

8.) Twoje lalki - zabawki z DZIECIŃSTWA
Nic mi nie zostało. Miałem dużo zabawek. Bardzo o nie dbałem. Były to głównie maskotki.

9.) FAWORYCI w Twej kolekcji
Uwielbiam wszystkie! Roszpunki od Disneya mogą wyróżnić bo mam ich 14.

10.) jakich lalek nie ZAPROSISZ do siebie
Steffi -gardzę tą paskudę:). Wszystkie lalki z wielkimi głowami nie zajdą u mnie miejsca. Nie moja bajka...

11.) Jakich osób - bohaterów - postaci wg Ciebie
      POWINNY powstać  lalki a jednak ich nie ma?
Madonna w wersjach koncertowych. 





6 komentarzy:

  1. Madonna to i moja faworytka w lalkowych
    wcieleniach, bo swych scenicznych wizerunków
    miała sporo naprawdę godnych uwagi i realizacji
    w wersji przecież nie koniecznie dosłownej i
    detalicznej, ale nie będę dyskutować z Mattelem,
    bo czekam na ich najnowsze propozycje ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Grace Kelly to wystrzałowa postać lalkowa -
    twarz ma przesłodką a stroje stylowe - więc
    chyba nikogo nie zdziwi, że to i moja wciąż
    śniona a nie zdobyta twierdza ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fantastyczna! Może kiedyś trafi do naszych kolekcji?

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również marzę o lalce Madonny. Kiedyś się zastanawiałam jak to się stało ze przez tyle lat żadna firma nie zrobiła jej lalki, a potem gdzieś przeczytałam, że niestety Madonna od zawsze blokuje produkcję lalek ze swoją podobizną ze względów wyznaniowych, z tego samego powodu ma np. zatrudnione osoby do likwidowania jej pozostałości DNA (np. włosów) tam gdzie akurat przebywa i tym podobne zabiegi mające chronić artystkę przed kradzieżą jej duszy :( Czyli chyba pozostają nam OOAKi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wiedziałem! Zaskoczyłaś mnie tą informacja. Z drugiej strony ma to sens...Madonna ma swoje jazdy ale za to właśnie fani ją tak uwielbiają:)

      Usuń