sobota, 22 grudnia 2018

Merry Christmas!


























9 komentarzy:

  1. Niesamowita sesja! Jestem jak zwykle zachwycona twoją pomysłowością i wykonaniem wszystkich elementów.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia (szczególnie ujęcia leżące),a backstage, jak zwykle, bardzo inspirujący :). Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świątecznie, pięknie, ekskluzywnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja sesja świąteczna nadaje się do magazynu modowego, uwielbiam Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. srebrzyste klimaty to przepiękna,
    subtelna a zachwycająca alternatywa
    dla wszędobylskiego oślepiającego
    złota - sesja roziskrzona niczym
    drobinki śniegu pod stopami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja! Przepiękne modelki i kreacje...
    Wesołych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała sesja.

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow bajeczna sceneria. Zazdroszczę cierpliwości w ustawianiu lalek do scenek :)Wszystko wygląda bajecznie:)
    p.s. Z jakiego sprzętu foto korzystasz przy robieniu zdjęć? Zawsze mi się podobały zdjęcia na ciemnym tle takie jak u ciebie , ale popapranym aparatem w smartfonie nigdy takich nie zrobię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Besu:-)
      Tak naprawdę to nie korzystam z jakiegoś super sprzętu. Jest to już dość stary apart (Canon 400D). Tak naprawdę aparat nie ma większego znaczenia. Można mieć najlepszy sprzęt ale to nie jest gwarancją zrobienia dobrego zdjęcia.
      Zawsze mówię, że najważniejszy jest pomysł. Aparat w telefonie może być równie dobry jak w aparacie analogowym.
      Na koniec zawszę edytuję moje zdjęcia w Photoshopie ale to może być dowolny program do obrabiania zdjęć.
      W przypadku tej świątecznej sesji nie miałem profesjonalnego sprzętu. Jak można zobaczyć na zdjęciach zza kulis użyłem 2 lamp które stoją u mnie w pokoju. Dodatkowo bawiłem się światłem latarki. Oto cała magia.
      Pozdrawiam,
      Charlie

      Usuń