czwartek, 28 czerwca 2018

Simple life of my Barbie

Witajcie Kochani!


Sezon wakacyjny czas zacząć! Już za parę dni lecę na Maderę i zabieram Barbie ze mną. Jak się możecie domyślać biorę też aparat więc na pewno pojawią się foty z tych wakacji:-D.
Już tak dawno nic nie publikowałem, że jest mi wstyd. W ramach przeprosin mam dla Was nowe zdjęcia.
Jest to zbiór zdjęć które zrobiłem w ciągu roku pomiędzy innymi sesjami. Zawsze było ich za mało żeby zrobić z nich całą sesję więc wybrałem najlepsze i postanowiłem je wreszcie pokazać. Część z Was może już rozpoznaje niektóre foty bo zamieszczałem je na moim Instagramie ale na blogu i facebooku mają swoją premierę.
Mam nadzieję, że się Wam podoba proste życie mojej Barbie.
Buziaki
Wasz Charlie
..............................................................................

Hello, beloved!

It's time to start the summer season! I'm flying to Madeira in a few days and I'm taking Barbie with me. As you can guess, I'm also taking the camera, so there will be some photos from these holidays: -D.
I have not published anything so long ago that I feel ashamed. As part of an apology, I have new photos for you.
This is a collection of photos that I made during the year between different sessions. There was always too little to make a whole session out of them so I chose the best and decided to show them at last. Some of you may already recognize some photos because I posted them on my Instagram but on the blog and facebook have their premiere.
I hope you like the simple life of my Barbie.

Kisses
Your Charlie





















8 komentarzy:

  1. Fajny przegląd z różnych sesji. Ilekroć patrzyłam na buźkę tej lalki w sklepach, wydawała mi się taka nieciekawa, ale na Twoich zdjęciach wygląda tak pięknie (żeby nie powiedzieć: zjawiskowo!), że nie mogę od niej oderwać wzroku.
    Wspaniałe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kompilacja! :) Jak dla mnie najpiękniejsze drugie zdjęcie - rower, chmury, wszystko pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najprostsze życie może być najciekawsze i najpiękniejsze! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalki wyglądają jakby żyły! To jest niesamowite :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. te zielone buty i kurtka
    będą mi się śniły...

    OdpowiedzUsuń