sobota, 26 lipca 2014

Wild Rose

Witajcie Kochani!
 Mamy wakacje i żar lejący się z nieba! Gdy już myślałem, że znajdę więcej czasu na zdjęcia musiałem się przeprowadzać. I znowu remont , malowanie ścian, burzenie, tynkowanie... I tak minęły 2 tygodnie urlopu:( Gdy już się ogarnąłem postanowiłem działać! Znalazłem fajne miejsce nad jeziorem i zabrałem aparat. Stroje lalki są mojego autorstwa. Krawcem najlepszym nie jestem ale na zdjęciach nie widać tych błędów;)
Efekty mojej pracy możecie oglądać poniżej. 
Inspiracją był obraz autorstwa  Johna Everetta Millaisa pt."Ofelia" 
i teledysk "Wild Rose" w wykonaniu Kylie Minogue & Nicka Cave'a.

Zapraszam również do oglądania i odwiedzania mojego fanpag'a na facebooku

Buziaki
Wasz Charlie




















Kulisy:





10 komentarzy:

  1. Mocno egzotyczna Ofelia z obrazu Burne-Jonesa. Przepiękna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu ja. Doczytałam- właśnie ilustruję moją niedawno nabytą niechęć do słowa pisanego- i pochrzaniłam autorów. Ale przynajmniej wychwyciłam klimat i pomyślałam o dokładnie tym obrazie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zestawianie kolorów nic tylko stać i podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to się nazywa poświęcenie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tysiące iskierek i gwiazdek we włosach! Niesamowite... i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zdjęcia! Uwielbiam malarstwo, ale szczerze mówiąc wolę Twoją interpretację Ofelii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu genialne :) uwielbiam ten obraz! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! A beautiful, very original post and stunning pictures!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Strój jest urzekający- a piosenka Where the Wild Roses Grow zawsze należała do moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  10. Me encantan tus fotos.
    Nice pictures. :-):-):-)

    OdpowiedzUsuń