środa, 23 stycznia 2013

Foto Książka


Już od jakiegoś czasu zastanawiałem się aby uwiecznić moje dokonania z bloga i tak narodziła się idea fotoksiążki, która staje się oraz bardziej popularna. Moja książka liczy 40 stron i prezentuję wam kilka z nich. Wykonanie takiego albumu jest dość proste. Wystarczy znaleźć odpowiednią firmę, która zajmuje się wykonywaniem tego typu wydruków. Potem musicie poukładać zdjęcia według szablonu znajdujące się na stronie, zapłacić i gotowe:) Ja swój wydruk odebrałem następnego dnia;) Polecam wszystkim chętnym. 
Jeżeli ktoś jest zainteresowany polecam stronę "samodruk.pl"

Życzę miłego oglądania;) i zapraszam na mojego fanpage'a na facebooku

















6 komentarzy:

  1. Trzeba jeszcze TYLKO mieć zdjęcia warte zrobienia takiego albumu ;d Ja takowych nie posiadam, ale sam pomysł rewelacyjny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak :) ajatoco ma rację! Twoje zdjęcia są rewelacyjne i z pewnością zasłużyły na taką oprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A już myślałam, że publikujesz swoje zdjęcia w formie książki do kupienia ;) Trochę szkoda, bo chętnie nabyłabym egzemplarz! Pomyśl o tym ;)
    Pomysł świetny, może kiedyś go wykorzystam, niekoniecznie przy lalkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł! Zdjęcia są rewelacyjne- warte pokazania w książce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Cię bo jesteś walnięty!

    OdpowiedzUsuń