niedziela, 4 stycznia 2015

MONO - SHAPE


Witajcie Kochani!
Na początek Nowego Roku przedstawiam nową sesję! Ta różni się od pozostałych tym, że sam uszyłem wszystkie ubrania. Nieśmiało mogę napisać, że to moja pierwsza kolekcja ubrań dla Barbie;)
Nie jestem krawcem więc trochę fuszerką może zajeżdżać. No ale na potrzeby zdjęć wystarczy... "Kolekcja" powstała z dwóch białych koszulek i jednej czarnej + skrawki materiałów. 
Wszystko jest monochromatyczne z motywami geometrycznymi w tle. 

Pozostaje mi tylko zaprosić Was do oglądania i komentowania:)

Zapraszam również do oglądania i odwiedzania mojego fanpag'a na facebooku


Buziaki
Wasz Charlie!






























KULISY:












9 komentarzy:

  1. Mi się podoba :)
    Bardzo fajna kolekcja! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, chylę czoła. Sesja, jak i ciuchy wyszła niesamowicie, bardzo dużo musiałeś w to włożyć pracy. Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia, ale przyznam, że chętnie obejrzałabym dokładniej te Twoje ciuszki... Może sesja z wybiegu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podobają, i moda i zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Już rozpisywałam się na "feju" i klikałam na "flckrze" ... sesja wyszła niesamowice, kolekcja tez bardzo pomysłowa! Mam nadzieję, ze ten Nowy Rok przyniesie CI masę pomysłów na nowe nieprzeciętne sesje!
    Moim ulubionym zdjęciem jest przedostatnie z sesji, to z frędzlami które przypominają mi skrzydła kruka ...

    OdpowiedzUsuń
  6. z niecierpliwością oczekiwałam na nowy post.zdjęcia piękne,stylizacje modelek i modeli również. pozdrawiam serdecznie i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Megaświetne ciuchy! Bardzo współczesne, proste i świetnie wystylizowane sety. Różne tekstury i faktury dzianin, jak na pierwszą lalkową kolekcję wygląda na bardzo przemyślaną, brawo :) Zawsze oglądam Twoje zdjęcia z przyjemnością, gratuluję kunsztu i ogromnej kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  8. kosmicznie srebrne szorty do czarnych
    podkolanówek i eleganckich półbutów?
    tylko J.Deep to wybroni :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sesja zupełnie inna od pozostałych... Nie potrafię powiedzieć dokładnie, co mam na myśli, niemniej równie ciekawa! Oryginalna...

    OdpowiedzUsuń