sobota, 20 kwietnia 2013

True Brit


Highland Filing Barbie – Silkstone 2006 to jedna z najdroższych lalek w mojej kolekcji za względu na dodatkowy zestaw akcesoriów. Nie ukrywam, że już od bardzo dawna chciałem ją mieć ale nie było okazji ani wystarczających środków na koncie;) Tą lalką na bardzo długo mam zamiar ograniczyć  wydawanie pieniędzy na moje hobby…dobrze wiecie dlaczego;)
W tej sesji skupilem się na naturalnych i stonowanych kolorach. Brązy, berze i granat to paleta nawiązująca do prochowca, który wykonany jest z niesamowitą starannością jak przystało na Mattel.

Życzę miłego oglądania i zapraszam na mojego funpag'a na facebooku.


Highland Filing Barbie - Silkstone 2006 is one of the most expencive dolls in my collection because of additional accessories. I will not lie to you, I waited very long to buy her, but there wasn't sufficient funds on my account to acquire her  With this doll I will now reduce the amount of money spend for my hobby... you know why;)
During this session I have focused on more natural and neutral colours.
Brown, beige and navy blue are the colours that link themselves to coat, which was made with great accuracy, just as Mattel always does.
Have a great time watching my session.
I wish you a good time watching:) And I invite you to my facebook page.
















1 komentarz:

  1. nie wiem, jak to robisz, ale lalka, która
    mi się nie podoba - w Twoim ujęciu -
    wręcz mnie zachwyciła :)))

    OdpowiedzUsuń