wtorek, 22 stycznia 2013

MAD MEN

Dzisiejsza sesja poświęcona jest bohaterom serialu "Mad Men" Akcja serialu rozgrywa się w latach 60' XX wieku, w Nowym Jorku. Skupia się na Donie Draperze, wysoko cenionym specu od reklamy, oraz ludziach, którzy otaczają go w pracy i poza nią. Przedstawia także zmiany obyczajów amerykańskiego społeczeństwa, które nastąpiły na początku lat 60'. Jedną z bohaterek serialu jest również Joan >Holloway. Obu bohaterów posiadam w swojej kolekcji. Są to Barbie z serii Fashion model collection - Silkstone GOLD LABEL co oznacza, że ich liczba nie przekracza 10 000 sztuk.

Życzę miłego oglądania;) i zapraszam na mojego fanpage'a na facebooku 












.........................................................................................................................................................
BONUSY

Specjalnie dla was zrobiłem plakaty w stylu serialu "Mad Men". Mam nadzieję, że się wam podobają;)





5 komentarzy:

  1. Wspaniała sesja, jak żywi ludzie. Wiedziałem, że i tym razem nie zawiedziesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycony!! Super jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe lalki i bardzo udana sesja :)
    Mam słabość do czarno- białych zdjęć a Twoje wyszły na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała sesja, uwielbiam taki klimat Vintage! Ja chcę więcej tego typu zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oho, główny bohater filmu, w wersji lalkowej, wskoczył na banner bloga. Godnie się tam oraz elegancko prezentuje.

    OdpowiedzUsuń