niedziela, 30 grudnia 2012

Back To The Future


WITAJCIE:)!
 Nowy Rok to czas podsumowań! Mój blog powstał dokładnie 30 września i do tego czasu jestem pochłonięty nim cały! Mam nadzieję, że sprawiłem komuś trochę radości przy oglądaniu moich zdjęć
i nadal będą chętni do odwiedzania mojego bloga. Wiem, że jeszcze dużo pracy mnie czeka aż nabiorę wprawy o jakiej marzę ale małymi krokami dążę do celu;) 
    Życzę wszystkim czytelnikom samych sukcesów i zrealizowania postanowień noworocznych,
aby ten Nowy Rok był pełen miłości i nowych lalek w waszych kolekcjach:D!

Z tej okazji mam dla was nową i pewnie długo oczekiwaną sesję zdjęciową z udziałem moich lalek.
Chciałem uzyskać nowoczesny styl i dlatego użyłem dużo elementów ze srebra, które genialnie odbijają światło:) Sukienki jak się sami domyślacie zrobione są z folii aluminiowej ;P
Oglądajcie i komentujcie!
Pozdrawiam ciepło,
Charli:*!














......................................................................................................................................

BONUSY:)
autor: nikt tak nie klika na spust migawki jak pomocny Pedro;)


Kuchenne rewolucje zza kulis;)

< zniecierpliwiona gwiazda czekająca na sesję...




< aby każda sesja przebiegała płynnie potrzebna jest mikstura odpowiednich trunków i opary dymu...;)

< A to mocowania frędzelków.

Jak zawsze podziękowania za pomoc w sesji dla Jerrego & Pedra i pozdro dla moich fanek z Nonoproblemo;*


8 komentarzy:

  1. Już jakiś czas temu blog przeczytałam od początku do końca, zachwycając się przy tym zdjęciami, zazdroszcząc pomysłów, talentu i niektórych lalek...
    Najbardziej zawsze podobają mi się kulisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:)
      Dziękuję za komentarz. Kulisy powiadasz...robią furorę,hahaha;D

      Usuń
  2. Mnie też kulisy najbardziej się podobają! :D A zdjęcia iście sylwestrowe :) Świetny pomysł z aranżacją, podziwiam kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Mono:) dzięki za odwiedziny:)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Kochany Charli:)
    przepiękna sesja
    intryguje mnie tez postać Jerrego i Pedro
    pozdrowienia dla wszystkich
    CAROLINE:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniejsza Caroline! Dobrze znasz te postacie...;)
      Buziaki!

      Usuń
  4. Po raz kolejny mówię WOW! Fanka z Nonoproblemo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. tym razem kulisom poświęciłam więcej uwagi...

    OdpowiedzUsuń